3dosetki.pl

3dosetki.pl

Ekscytująca strona super-motoryzacji

3dosetki.pl
  • Aktualności
  • Testy super-samochodów
  • Targi motoryzacyjne
  • Wydarzenia motoryzacyjne
  • Premiery super-samochodów
  • Podróże motoryzacyjne
  • Filmy
  • Informacje – kontakt

Gran Turismo Polonia 2017

Już po raz kolejny na torze w Poznaniu mogli spotkać się fani super-sportowych samochodów, którzy uwielbiają używać swoich drogi fur zgodnie z ich przeznaczeniem. W tym roku przyjechało około 150 samochodów a wśród nich oczywiście cała plejada Ferrari, Lamborghini, Porsche, trochę McLarenów, Audi i Mercedesów.

Gran Turismo Polonia 2017 - blog, strona motoryzacyjna

Co roku Na Gran Turismo panowała niesamowicie gorąca atmosfera, czego przyczyną była wysoka temperatura i bezchmurne niebo. W tym roku odwiedziliśmy Gran Turismo 30 czerwca, a pogoda, którą zastaliśmy była zgoła inna, temperatura poniżej 20 stopni i deszcze. Na szczęście po pierwszym rozpogodzeniu wszyscy ruszyli i kompletnie nie przejmowali się aurą.

Gran Turismo Polonia 2017

Zresztą tym razem było inaczej, mało ludzi, brak pikniku tylko czysta adrenalina, hałas, smród benzyny pomieszany ze smrodem opon. Jedyni słowy – idealnie. Widać było dużo obcokrajowców, wśród nich królowali Szwedzi, Duńczycy, Finowie i Niemcy. Oczywiście nie zabrakło mocnej polskiej reprezentacji.

Blog motoryzacyjny opisujący ekscytującą stronę motoryzacji

Najwięcej w tym roku było Porsche (56 sztuk, głównie 911, w wydaniu 997 GT3 RS,  911 GT3 RS, 991 GT3, 991 Turbo S, ale też było kilka Caymanów, Panamer i Boxterów), później Ferrari (30 sztuk, tutaj królowały 488 (GTB i Spider) i 458 (Apareta, Speciale, Italia, Spider), ale też można było podziwiać F12, 430, 360), BMW (12 sztuk, same M3, M4, M2, po jedynym M6 i 1M). Na szczęście jak zawsze nie zabrakło Lamborghini (7 sztuk, pojawiło się 3 x Gallardo, 3 x Huracan i największa praktycznie atrakcja Aventador S), pojawił się też nieodłączny element czyli Nissany GT-R (5 sztuk) oraz coraz liczniejsze McLareny (5 sztuk – 650S, 675LT). Były też takie bardziej „przyziemne marki” jak Audi (6 sztuk – same R8 plus jedno RS4),Mercedesy AMG (C63S, A45, GTS, SLS), oraz pojedyncze sztuki marek KTM, Lotus, Ariel, Aston Martin, Ford, Renault, Seat, Chevrolet Corvette, Dodge Viper a nawet jeden Land Rover Range Rover J. Największą atrakcją po za Lamborghini Aventador S był Gumpert Apollo.

Gran Turismo Polonia 2017 - relacja z wydarzenia na blogu motoryzacyjnym

Oczywiście wracamy tutaj ponownie za rok, tor Poznań jest jedynym takim obiektem w Polsce gdzie można poczuć pełną moc tych samochodów i aż szkoda, że ta impreza odbywa się tylko raz w roku. Na szczęście dla niecierpliwych i spragnionych tego zapachu gumy i benzyny są też inne Gran Turismo w miarę blisko od Polski.

Tekst: Adam Szprot
Zdjęcia: Piotr Szymański, Janek Szymański

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017
Gran Turismo Polonia 2017

7 lipca 2017 Adam Szprot

Post navigation

Gumball 3000 2017 → ← Mazda 6 2,5l SkyPassion – test

Szukaj

Marki

Alfa RomeoAlpineAston MartinAudiBentleyBMWBugattiChevroletDe TomasoFerrariFordGordon Murray AutomotiveHennesseyInfinitiKiaKoenigseggLamborghiniLand RoverLexusLotusMaseratiMazdaMcLarenMercedes-BenzPaganiPeugeotPorscheRenaultRimacRolls-RoyceSeatSkodaSSC North AmericaSubaruTatraToyotaVolvoZenvo

Najnowsze wpisy

Skoda Superb Scout 272 KM – recenzja auta do wszystkiego

Skoda Superb Scout 272 KM – recenzja auta do wszystkiego

Lamborghini Huracan Sterrato, czyli jak uterenowić byka!

Lamborghini Huracan Sterrato, czyli jak uterenowić byka!

Hennessey Venom F5 Roadster – bestia na świeżym powietrzu!

Hennessey Venom F5 Roadster – bestia na świeżym powietrzu!

Copyright by AUTHORITY